Teljesen átdolgozott, kibővített, új kiadás!
Az új, alsós korosztálynak készült Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet jóval tartalmasabb és hasznosabb lett mint a korábbi kiadás. A korábbi tartalmat teljesen átdolgoztuk és kibővítettük. Így a 2. kiadás már dupla annyi tartalommal, több és változatosabb feladatokkal és technikákkal, 220 oldalon és Prof. Dr. Bagdy Emőke alsósoknak kidolgozott relaxációs és meditációs programjával kiegészülve jelent meg.
Mit tartalmaz a Boldogságóra 6-10 éves korosztálynak szóló kézikönyv?
Az alsós korosztálynak szóló Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet 10 egymásra épülő témából áll, amelyek az alsósok fejlettségi szintén foglalkoznak a boldogság különböző összetevőivel, feltételeivel:
- Boldogságfokozó hála
- Optimizmus gyakorlása
- Kapcsolatok ápolása
- Boldogító jócselekedetek
- Célok kitűzése és elérése
- Megküzdési stratégiák
- Apró örömök élvezete
- Megbocsátás
- Testmozgás
- Fenntartható boldogság
A Boldogságóra kézikönyv tartalma:
- 222 oldalnyi hasznos tartalom Prof. Dr. Bagdy Emőke relaxációs technikáival és Bagdi Bella által elindított Boldogságóra program több mint 3 éves tapasztalatával
- 225 személyiségfejlesztő gyakorlat
- 44 relaxációs gyakorlat
- 22 meditációs gyakorlat
- 10 témafeldolgozó mese
- 10 letölthető dal
- 10 kotta
- 10 keresztrejtvény
- 10 boldogságfokozó technika
- elméleti háttér minden témakörhöz
- tippek, ötletek a boldogságóra foglalkozások megvalósításához
- családi körben használható gyakorlatok
- rengeteg színes kép, illusztráció, kifestő és táblázat
Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek
a 6-10 éves korosztály számára

Lapozz bele a könyvbe!
Boldogságórák otthon és az iskolában!
Az óravázlatok mindenkinek segítenek, akik szeretnének boldogságórát tartani. Tehát, ha te nem pedagógusként, hanem szülőként, vagy más segítő szakmában dolgozó szakemberként szeretnél segíteni a gyerekeknek, illetve fiatal felnőtteknek, akkor ezek a kézikönyvek számodra is nagy segítséget jelentenek!
Neked ajánljuk a Boldogságóra kézikönyvet és munkafüzetet, ha
- pedagógusként szeretnéd bevezetni a Boldogságórákat az iskolában,
- az értelmi nevelésen túl, a gyerekek lelki nevelését is fontosnak tartod,
- szeretnél hasznos, a mindennapokban is hasznosítható készségeket adni a gyerekeknek,
- összetartó, szoros osztályközösséget szeretnél kialakítani,
- szeretnéd, hogy az alsós korosztály könnyebben, magabiztosabban oldja meg a mindennapi kihívásokat,
- hiszel abban, hogy minden egyes gyereknek jár a boldogság,
- szeretnéd hatékonyabban kezelni a problémás gyerekeket,
- a boldogság tanítása mellett szeretnél te is egyre boldogabb lenni,
- szülőként szeretnéd, hogy a gyermeked személyiségfejlesztő és boldogságszintnövelő technikákat tanuljon.
„Arra törekszünk, hogy a Boldogságórák derűs és élménygazdag feladatai, játékai, valamint gyakorlatai fokról fokra kibontakoztassák a derűt és életszeretetet. Gyermekeink így a jövőbe vetett hittel, bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat, majd boldogságra képes emberré válhatnak.”
Prof. Dr. Bagdy Emőke, a Boldogságóra könyvek társszerzője,
klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta,
a Személyiség- és Klinikai Pszichológiai Tanszék professor emeritusa,
a Jobb Veled a Világ Alapítvány boldogságóráinak fővédnöke
A Boldogságóra Program garantáltan működik
- Prof. Dr. Bagdy Emőke szakmai közreműködésével
- Prof. Oláh Attila boldogságkutató tudományos szaktanácsadásaival
- Tudományosan mért, igazoltan pozitív a hatása (ELTE PPK)
- Bagdi Bella által elindított Boldogságóra Program több mint 5 éves tapasztalatával
- 1500 iskola és óvoda hivatalosan is képviseli a programot, akik elnyerték a Boldog Óvoda és Iskolacímet
- Több mint 4000 boldogságóra csoport működik az országban
- Több mint 100.000 gyermek vesz részt boldogságórákon
- 5 éve sikeres a program Magyarországon
- 4 nyelvre fordították már le (angol, német, szlovák, román) és működik a program Európában
4 korcsoport – 4 megközelítés
A Boldogságóra könyvei az egyes életszakaszok igényeinek és lehetőségeinek figyelembe vételével négy különböző korcsoportra (3-6, 6-10, 10-14, 14-20) igazítva készültek el. Egy kézikönyvben több mint 200 játékos feladatot találsz, így ha mind a négy kézikönyvet megvásárolod, 800-nál is több feladatból inspirálódhatsz munkád során!
Nem csak pedagógusoknak
Az óravázlatok mindenkinek segítenek, akik szeretnék boldogságórát tartani. Tehát, ha te nem pedagógusként, hanem szülőként, vagy más segítő szakmában dolgozó szakemberként szeretnél segíteni a gyerekeknek, illetve fiatal felnőtteknek, akkor ezek a kézikönyvek számodra is nagy segítséget jelentenek!
Rendeld meg a Boldogságóra csomagban
a 6 kézikönyvet és munkafüzetet egyben
A Boldogságóra csomag tartalma:
- Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek (3–6 éveseknek)
- Boldogságóra készségfejlesztő, kifestő és színező munkafüzet (3–6 éveseknek)
- Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek (6–10 éveseknek)
- Boldogságóra munkafüzet (6–10 éveseknek)
- Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek (10–14 éveseknek)
- Boldogságóra munkafüzet (10–14 éveseknek)
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen –
Három éve tartok boldogságórákat, így az idő távlatában tapasztalom annak hatékony és jótékony hatását. Azok a gyerekek, akik részt vesznek ezeken az órákon sokkal magabiztosabbak lettek, kevesebb a konfliktus az osztályokban, jobb a megküzdési stratégiájuk és hatékonyabban tudják, az átmeneteket is átlépni az alsó és a felső tagozatból, illetve a felső tagozatból a középiskolások felé.
Azt tapasztalom, hogy nagyon nyitottak a gyerekek, derűsen fogadják az órákat, jól érzik magukat. Ehhez egy nagyon jó a könyv csomag, amely biztosítja azt, hogy széles körű eszköztárral felvértezve tartsuk az órákat, amely nagyon színvonalas, kreatív, nagyon sokszínű feladatot tartalmaz, melyekben Bagdy Emőke professzor asszony relaxációs technikái is megtalálhatóak.
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen
Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő, Kerékteleki –
A mi iskolánkban most már minden csoportban működik Boldogságóra, nagyon szeretik a gyerekek csinálni és nagyon nagy pozitív hatása van az életükre, az osztály közösség életére is, ezért lenne jó, ha minden iskolában lenne, mert nagyon jó közösség megtartó, illetve összetartó ereje van.
Nagyon jó lenne, ha a szülők is megvásárolnák a munkafüzetet mindenképpen, de akár a kézikönyvet is, mert így tudnák otthon folytatni a gyerekekkel, amit az iskolában elkezdtünk. Nagyon – nagyon hatásos lenne a szülőknél a család összetartására is akár, illetve megtudnák, azt is tapasztalni, hogy mennyivel könnyebb a családban is boldogulni, illetve problémákat megoldani ugyanúgy, mint ahogy az iskolában is a boldogságprogram hatására.
Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő, Kerékteleki
Harsányi Beáta, tanítónő, Várkonyi István Általános Iskola, Cegléd –
Én magam már 4-ik éve tartok Boldogságórákat. Nagyon-nagyon szeretem a hozzá kapcsolódó tankönyveket és munkafüzeteket, hiszen rengeteg ötleteteket és rengeteg jó feladatot adnak. Nagyon – nagyon tudom ajánlani, és szoktam is ajánlani a szülőknek is megvásárlásra a könyvet, hiszen otthon is lehet folytatni a programok gyakorlását, és amit az iskolában elsajátítunk, azt otthon is meg lehet valósítani.
Harsányi Beáta, tanítónő, Várkonyi István Általános Iskola, Cegléd
Kemécsei Hanna tanuló –
„A boldogságórákban megtanultam, attól hogy valaki nem a barátunk, attól még segíthetünk neki. Azért szeretem a boldogságórákat, mert: játszunk, nevetünk, énekelünk. A boldogságóráknak a haszna: a rossz barátokból is lehetnek jó barátok, és a rossz gyerekből is lehet jó gyerek, a negatív gyerekből is lehet pozitív gyerek, kedvesebbek lettünk egymással.”
Kemécsei Hanna tanuló
Nagy Péter tanuló –
„Az tetszik a boldogságórákban, hogy megmondhatom a rossz érzéseimet. Azért jó, mert az osztályban nem lesz annyi veszekedés, bántás, és én is fejlődök.”
Nagy Péter tanuló
Szabó Sára tanuló –
„Azt szeretem a boldogságórákban, hogy olyan sok mindent megtanulhatok a szeretetről. Szeretem, hogy megnyílunk mindannyian egymás felé, utána sokkal könnyebb minden, reményt ad nehézségen és minden szomorúságom után is. Olykor minden nehéz és alig várom, hogy boldogságórán megkönnyebbüljek.”
Szabó Sára tanuló