A csomag tartalma:
- BOLDOGSÁGÓRA KÉZIKÖNYV PEDAGÓGUSOKNAK ÉS SZÜLŐKNEK (3–6 éveseknek)
- BOLDOGSÁGÓRA KÉSZSÉGFEJLESZTŐ, KIFESTŐ ÉS SZÍNEZŐ MUNKAFÜZET (3–6 éveseknek)
- BOLDOGSÁGÓRA KÉZIKÖNYV PEDAGÓGUSOKNAK ÉS SZÜLŐKNEK (6–10 éveseknek)
- BOLDOGSÁGÓRA MUNKAFÜZET (6–10 éveseknek)
- BOLDOGSÁGÓRA KÉZIKÖNYV PEDAGÓGUSOKNAK ÉS SZÜLŐKNEK (10–14 éveseknek)
- BOLDOGSÁGÓRA MUNKAFÜZET (10–14 éveseknek)
A Boldogságóra kézikönyvek és munkafüzetek 10 egymásra épülő témából állnak:
- Boldogságfokozó hála
- Optimizmus gyakorlása
- Kapcsolatok ápolása
- Boldogító jócselekedetek
- Célok kitűzése és elérése
- Megküzdési stratégiák
- Apró örömök élvezete
- Megbocsátás
- Testmozgás
- Fenntartható boldogság
Lapozz bele a kézikönyvekbe és a munkafüzetekbe!
Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek
a 3-6 éves korosztály számára
Kifejezettek óvodások számára fejlesztett, pozitív gondolkodást, boldogságszintet növelő kézikönyv, több mint 200 személyiségfejlesztő gyakorlattal, óvodai és otthoni használatra. Prof. Dr. Bagdy Emőke közreműködésével és ajánlásával!
A Boldogságóra kézikönyv tartalma:
- 220 oldalnyi hasznos tartalom Prof. Dr. Bagdy Emőke relaxációs technikáival és Bagdi Bella által elindított Boldogságóra Program tapasztalataival
- 208 személyiségfejlesztő gyakorlat
- 30 relaxációs gyakorlat
- 10 témafeldolgozó mese
- 11 letölthető dal
- 11 kotta
- 4 bábjáték-forgatókönyv
- 10 boldogságfokozó technika
- elméleti háttér minden témakörhöz
- tippek, ötletek a boldogságóra foglalkozások megvalósításához
- családi körben használható gyakorlatok
- 89 színes kép, kreatív illusztráció, kifestő

Lapozz bele a könyvbe!
Boldogságóra Munkafüzet 3-6 éves korosztály számára

Lapozz bele a munkafüzetbe!
Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek
a 6-10 éves korosztály számára
Az új, alsós korosztálynak készült Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet jóval tartalmasabb és hasznosabb lett mint a korábbi kiadás. A korábbi tartalmat teljesen átdolgoztuk és kibővítettük. Így a 2. kiadás már dupla annyi tartalommal, 89 változatos feladattal és technikával, 220 oldalon és Prof. Dr. Bagdy Emőke alsósoknak kidolgozott relaxációs és meditációs programjával kiegészülve jelent meg.
A Boldogságóra kézikönyv tartalma:
- 222 oldalnyi hasznos tartalom Prof. Dr. Bagdy Emőke relaxációs technikáival és Bagdi Bella által elindított Boldogságóra program több mint 3 éves tapasztalatával
- 225 személyiségfejlesztő gyakorlat
- 44 relaxációs gyakorlat
- 22 meditációs gyakorlat
- 10 témafeldolgozó mese
- 10 letölthető dal
- 10 kotta
- 10 keresztrejtvény
- 10 boldogságfokozó technika
- elméleti háttér minden témakörhöz
- tippek, ötletek a boldogságóra foglalkozások megvalósításához
- családi körben használható gyakorlatok
- rengeteg színes kép, illusztráció, kifestő és táblázat

Lapozz bele a könyvbe!
Boldogságóra Munkafüzet 6-10 éves korosztály számára

Lapozz bele a munkafüzetbe!
Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek
a 10-14 éves korosztály számára
Az új, kifejezetten felsős korosztály igényei szerint átdolgozott és kibővített Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet óriási segítség lehet a pozitív gondolkodás kialakításában, a nehézségek leküzdésében, miközben magabiztosabbá válhatnak a gyerekek, megtanulják észrevenni az élet szépségeit és az örömteli pillanatokat. Ez nagyban megkönnyítheti számukra a kamaszkoron való átlendülést, és határozott, öntudatos fiatal felnőttekké válhatnak.
Az új, felsős korosztálynak készült Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet jóval tartalmasabb és hasznosabb lett mint a korábbi kiadás. A korábbi tartalmat teljesen átdolgoztuk és kibővítettük. Így a 2. kiadás már dupla annyi tartalommal, több és változatosabb feladatokkal és technikákkal, 270 oldalon és Prof. Dr. Bagdy Emőke felsősöknek kidolgozott relaxációs és meditációs programjával kiegészülve jelent meg.
A Boldogságóra kézikönyv tartalma:
- 270 oldalnyi hasznos tartalom Prof. Dr. Bagdy Emőke felsősöknek kidolgozott relaxációs technikáival és Bagdi Bella által elindított Boldogságóra program 3 éves tapasztalataival
- 238 személyiségfejlesztő gyakorlat
- 48 relaxációs gyakorlat
- 11 meditációs gyakorlat
- 11 témafeldolgozó mese
- 10 letölthető dal
- 10 kotta
- 149 témafeldolgozó idézet
- 10 boldogságfokozó technika
- elméleti háttér minden témakörhöz
- tippek, ötletek a boldogságóra foglalkozások megvalósításához
- családi körben használható gyakorlatok
- rengeteg színes kép, illusztráció, kifestő és táblázat

Lapozz bele a könyvbe!
Boldogságóra munkafüzet 10-14 éves korosztály számára

Lapozz bele a munkafüzetbe!
Boldogságórák otthon és az iskolában!
Az óravázlatok mindenkinek segítenek, akik szeretnének boldogságórát tartani. Tehát, ha te nem pedagógusként, hanem szülőként, vagy más segítő szakmában dolgozó szakemberként szeretnél segíteni a gyerekeknek, illetve fiatal felnőtteknek, akkor ezek a kézikönyvek számodra is nagy segítséget jelentenek!
Neked ajánljuk a Boldogságóra kézikönyvet és munkafüzetet, ha
- pedagógusként szeretnéd bevezetni a Boldogságórákat az iskolában,
- az értelmi nevelésen túl, a gyerekek lelki nevelését is fontosnak tartod,
- szeretnél hasznos, a mindennapokban is hasznosítható készségeket adni a gyerekeknek,
- összetartó, szoros osztályközösséget szeretnél kialakítani,
- szeretnéd, hogy a felsős korosztály könnyebben, magabiztosabban oldja meg a mindennapi kihívásokat,
- hiszel abban, hogy minden egyes gyereknek jár a boldogság,
- szeretnéd hatékonyabban kezelni a problémás gyerekeket,
- a boldogság tanítása mellett szeretnél te is egyre boldogabb lenni,
- szülőként szeretnéd, hogy a gyermeked személyiségfejlesztő és boldogságszintnövelő technikákat tanuljon.
A Boldogságóra Program garantáltan működik
- Prof. Dr. Bagdy Emőke szakmai közreműködésével
- Prof. Oláh Attila boldogságkutató tudományos szaktanácsadásaival
- Tudományosan mért, igazoltan pozitív a hatása (ELTE PPK)
- Bagdi Bella pszichológus által elindított Boldogságóra Program több mint 10 éves tapasztalatával
- 1500 iskola és óvoda hivatalosan is képviseli a programot, akik elnyerték a Boldog Iskola és Óvoda címet
- Több mint 7000 boldogságóra csoport működik az országban
- Több mint 100.000 gyermek vesz részt boldogságórákon
- 10 éve sikeres a program Magyarországon
A Boldogságórákról
A Boldogságórákat Magyarországon 2014 szeptemberében indította el a Jobb Veled a Világ Alapítvány szervezésében Bagdi Bella, az alapítvány elnöke. A program célja, hogy a felnövekvő generáció számára egyre inkább természetessé váljon a pozitív életszemlélet, az optimizmus, hogy magabiztos, pozitív énképpel rendelkező és önmagukat szerető és elfogadó felnőttek legyenek a gyerekekből.
Azóta az ELTE Pozitív Pszichológiai Kutatócsoportja bebizonyította, hogy a Boldogságórák csökkentik a gyerekek szorongását, erősítik az önbizalmukat, kiegyensúlyozottá és magabiztossá teszik őket.
A Boldogságórák vezetéséhez készült a Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet, amelyek az óvodákban, iskolákban, de akár otthoni, egyéni fejlesztéshez is használhatók.
Szabó Sára tanuló –
„Azt szeretem a boldogságórákban, hogy olyan sok mindent megtanulhatok a szeretetről. Szeretem, hogy megnyílunk mindannyian egymás felé, utána sokkal könnyebb minden, reményt ad nehézségen és minden szomorúságom után is. Olykor minden nehéz és alig várom, hogy boldogságórán megkönnyebbüljek.”
Szabó Sára tanuló
Kemécsei Hanna tanuló –
„A boldogságórákban megtanultam, attól hogy valaki nem a barátunk, attól még segíthetünk neki. Azért szeretem a boldogságórákat, mert: játszunk, nevetünk, énekelünk. A boldogságóráknak a haszna: a rossz barátokból is lehetnek jó barátok, és a rossz gyerekből is lehet jó gyerek, a negatív gyerekből is lehet pozitív gyerek, kedvesebbek lettünk egymással.”
Kemécsei Hanna tanuló
Papp László tanuló –
„Azért szeretem a Boldogságórát, mert sokat játszunk. Jobban megismerem a barátaimat. Viccesek az órák és sokat nevetünk.”
Papp László tanuló
Lengyelné Kati –
„Szeretem a Boldogságórákat, mert mindig megoszthatom az érzéseimet.”
Tóth Áron tanuló
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen –
Három éve tartok boldogságórákat, így az idő távlatában tapasztalom annak hatékony és jótékony hatását. Azok a gyerekek, akik részt vesznek ezeken az órákon sokkal magabiztosabbak lettek, kevesebb a konfliktus az osztályokban, jobb a megküzdési stratégiájuk és hatékonyabban tudják, az átmeneteket is átlépni az alsó és a felső tagozatból, illetve a felső tagozatból a középiskolások felé.
Azt tapasztalom, hogy nagyon nyitottak a gyerekek, derűsen fogadják az órákat, jól érzik magukat. Ehhez egy nagyon jó a könyv csomag, amely biztosítja azt, hogy széles körű eszköztárral felvértezve tartsuk az órákat, amely nagyon színvonalas, kreatív, nagyon sokszínű feladatot tartalmaz, melyekben Bagdy Emőke professzor asszony relaxációs technikái is megtalálhatóak.
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen
Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő, Kerékteleki –
Három éve tartok boldogságórákat, így az idő távlatában tapasztalom annak hatékony és jótékony hatását. Azok a gyerekek, akik részt vesznek ezeken az órákon sokkal magabiztosabbak lettek, kevesebb a konfliktus az osztályokban, jobb a megküzdési stratégiájuk és hatékonyabban tudják, az átmeneteket is átlépni az alsó és a felső tagozatból, illetve a felső tagozatból a középiskolások felé.
Azt tapasztalom, hogy nagyon nyitottak a gyerekek, derűsen fogadják az órákat, jól érzik magukat. Ehhez egy nagyon jó a könyv csomag, amely biztosítja azt, hogy széles körű eszköztárral felvértezve tartsuk az órákat, amely nagyon színvonalas, kreatív, nagyon sokszínű feladatot tartalmaz, melyekben Bagdy Emőke professzor asszony relaxációs technikái is megtalálhatóak.
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen
A mi iskolánkban most már minden csoportban működik Boldogságóra, nagyon szeretik a gyerekek csinálni és nagyon nagy pozitív hatása van az életükre, az osztály közösség életére is, ezért lenne jó, ha minden iskolában lenne, mert nagyon jó közösség megtartó, illetve összetartó ereje van.
Nagyon jó lenne, ha a szülők is megvásárolnák a munkafüzetet mindenképpen, de akár a kézikönyvet is, mert így tudnák otthon folytatni a gyerekekkel, amit az iskolában elkezdtünk. Nagyon – nagyon hatásos lenne a szülőknél a család összetartására is akár, illetve megtudnák, azt is tapasztalni, hogy mennyivel könnyebb a családban is boldogulni, illetve problémákat megoldani ugyanúgy, mint ahogy az iskolában is a boldogságprogram hatására.
Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő, Kerékteleki
Fábiánné Morvai Dóra, tanár, Veszprém –
Kiválóan feldolgozott az elméleti háttere a könyveknek, és nagyon változatos és színes feladatokat tartalmaz, amiket a gyerekek nagyon szeretnek megoldani. És amellett, hogy önállóan dolgozhatnak csoportokban is, illetve a kreatív oldalukat is felhasználva tudnak feladatokat megoldani.
Fábiánné Morvai Dóra, tanár, Veszprém
Hényelné Pásztor Zita vagyok a Csécsei Gézengúz Óvoda és Bölcsőde intézményvezetője –
A boldogságórák által a gyermekeknek lehetőségük nyílik a figyelemre, az odafigyelésre, a megértésre, az érzelmeknek a kifejtésére, megbeszélésére a boldogság összetevőinek a megtapasztalására és ez azért lenne jó, ha minél hamarabb akár már óvodás korban, is megtörténne, mert minél hamarabb szerzik meg ezeket a tapasztalatokat, annál hamarabb, tudják ezt a saját életükre, a mindennapjaikra rávetíteni. És amilyen tapasztalatokat szereznek, azok meghatározzák a jövőbeni életüket is. És majd a boldog gyerekekből, boldogabb felnőtteké válhatnak ez által.
Hényelné Pásztor Zita vagyok a Csécsei Gézengúz Óvoda és Bölcsőde intézményvezetője