Teljesen átdolgozott, kibővített, új kiadás!
A 10-14 éves gyerekek életét leginkább az útkeresés, az álmok, a változások okozta kihívások és a mindennapi életükben felbukkanó feladatok teszik nehézzé.
Az új, kifejezetten felsős korosztály igényei szerint átdolgozott és kibővített Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet azonban óriási segítség lehet számukra a pozitív gondolkodás kialakításában, a nehézségek leküzdésében, miközben magabiztosabbá válhatnak, megtanulják észrevenni az élet szépségeit és az örömteli pillanatokat. Ez nagyban megkönnyítheti számukra a kamaszkoron való átlendülést, és határozott, öntudatos fiatal felnőttekké válhatnak.
Az új, felsős korosztálynak készült Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet jóval tartalmasabb és hasznosabb lett mint a korábbi kiadás. A korábbi tartalmat teljesen átdolgoztuk és kibővítettük. Így a 2. kiadás már dupla annyi tartalommal, több és változatosabb feladatokkal és technikákkal, 270 oldalon és Prof. Dr. Bagdy Emőke felsősöknek kidolgozott relaxációs és meditációs programjával kiegészülve jelent meg.
Mit tartalmaz a Boldogságóra 10-14 éves korosztálynak szóló kézikönyv?
A felsős korosztálynak szóló Boldogságóra kézikönyv és munkafüzet 10 egymásra épülő témából áll, amelyek a felsősök fejlettségi szintén foglalkoznak a boldogság különböző összetevőivel, feltételeivel:
- Boldogságfokozó hála
- Optimizmus gyakorlása
- Kapcsolatok ápolása
- Boldogító jócselekedetek
- Célok kitűzése és elérése
- Megküzdési stratégiák
- Apró örömök élvezete
- Megbocsátás
- Testmozgás
- Fenntartható boldogság
A Boldogságóra kézikönyv tartalma:
- 270 oldalnyi hasznos tartalom Prof. Dr. Bagdy Emőke felsősöknek kidolgozott relaxációs technikáival és Bagdi Bella által elindított Boldogságóra program 3 éves tapasztalataival
- 238 személyiségfejlesztő gyakorlat
- 48 relaxációs gyakorlat
- 11 meditációs gyakorlat
- 11 témafeldolgozó mese
- 10 letölthető dal
- 10 kotta
- 149 témafeldolgozó idézet
- 10 boldogságfokozó technika
- elméleti háttér minden témakörhöz
- tippek, ötletek a boldogságóra foglalkozások megvalósításához
- családi körben használható gyakorlatok
- rengeteg színes kép, illusztráció, kifestő és táblázat
Boldogságóra kézikönyv pedagógusoknak és szülőknek
a 10-14 éves korosztály számára

Harsányi Beáta, tanítónő, Várkonyi István Általános Iskola, Cegléd –
Én magam már 4-ik éve tartok Boldogságórákat. Nagyon-nagyon szeretem a hozzá kapcsolódó tankönyveket és munkafüzeteket, hiszen rengeteg ötleteteket és rengeteg jó feladatot adnak. Nagyon – nagyon tudom ajánlani, és szoktam is ajánlani a szülőknek is megvásárlásra a könyvet, hiszen otthon is lehet folytatni a programok gyakorlását, és amit az iskolában elsajátítunk, azt otthon is meg lehet valósítani.
Harsányi Beáta, tanítónő, Várkonyi István Általános Iskola, Cegléd
Fábiánné Morvai Dóra, tanár, Veszprém –
Kiválóan feldolgozott az elméleti háttere a könyveknek, és nagyon változatos és színes feladatokat tartalmaz, amiket a gyerekek nagyon szeretnek megoldani. És amellett, hogy önállóan dolgozhatnak csoportokban is, illetve a kreatív oldalukat is felhasználva tudnak feladatokat megoldani.
Fábiánné Morvai Dóra, tanár, Veszprém
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen –
Három éve tartok boldogságórákat, így az idő távlatában tapasztalom annak hatékony és jótékony hatását. Azok a gyerekek, akik részt vesznek ezeken az órákon sokkal magabiztosabbak lettek, kevesebb a konfliktus az osztályokban, jobb a megküzdési stratégiájuk és hatékonyabban tudják, az átmeneteket is átlépni az alsó és a felső tagozatból, illetve a felső tagozatból a középiskolások felé.
Azt tapasztalom, hogy nagyon nyitottak a gyerekek, derűsen fogadják az órákat, jól érzik magukat. Ehhez egy nagyon jó a könyv csomag, amely biztosítja azt, hogy széles körű eszköztárral felvértezve tartsuk az órákat, amely nagyon színvonalas, kreatív, nagyon sokszínű feladatot tartalmaz, melyekben Bagdy Emőke professzor asszony relaxációs technikái is megtalálhatóak.
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen
Nagy Péter tanuló –
„Az tetszik a boldogságórákban, hogy megmondhatom a rossz érzéseimet. Azért jó, mert az osztályban nem lesz annyi veszekedés, bántás, és én is fejlődök.”
Nagy Péter tanuló
Kemécsei Hanna tanuló –
„A boldogságórákban megtanultam, attól hogy valaki nem a barátunk, attól még segíthetünk neki. Azért szeretem a boldogságórákat, mert: játszunk, nevetünk, énekelünk. A boldogságóráknak a haszna: a rossz barátokból is lehetnek jó barátok, és a rossz gyerekből is lehet jó gyerek, a negatív gyerekből is lehet pozitív gyerek, kedvesebbek lettünk egymással.”
Kemécsei Hanna tanuló