A felső osztályosok sokszor már inkább kis felnőttként tekintenek magukra, mégis rajonganak a játékos és kreatív feladatokért, szeretnek játszani, mesélni, táncolni és énekelni. Közben az életük tele van kihívásokkal, változásokkal, félelmekkel és szorongásokkal. A Boldogságóra kézikönyv és a hozzá készített munkafüzet ezeken a nehéz időszakokon segít átlendülni. Megtanít pozitívan, konstruktívan gondolkodni és bevált módszereket ad a gyerekek kezébe a mindennapi nehézségek leküzdéséhez.
A Boldogságóra Munkafüzetben a Boldogságóra kézikönyv témái alapján több tucatnyi érdekes, kreativitást fejlesztő, izgalmas, elgondolkodtató és humoros feladat kapott helyet, amelyek mind a boldogság megélésére, a pozitív gondolkodás fejlesztésére és a felsősök önbecsülésének, énképének növelésére koncentrálnak.
A gyerekek a munkafüzet segítségével nyomon követhetik és könnyebben elmélyíthetik a témákat. Írhatnak, rajzolhatnak, színezhetnek, és számtalan feladat és feladvány fejleszti őket. A munkafüzet a későbbiekre is örök emlék marad, ami a vidám közös órákra, az elsajátított technikákra és a módszerekre emlékezteti majd őket.
A Boldogságóra készségfejlesztő Munkafüzet 10 egymásra épülő témát dolgoz fel az felsős korosztály számára befogadható formában, így már ők is egészen korán megismerhetik a boldogság különböző összetevőit és feltételeit.
A Boldogság Munkafüzet témái:
- Boldogságfokozó hála
- Optimizmus gyakorlása
- Kapcsolatok ápolása
- Boldogító jócselekedetek
- Célok kitűzése és elérése
- Megküzdési stratégiák
- Apró örömök élvezete
- Megbocsátás
- Testmozgás
- Fenntartható boldogság

Prof. Dr. Bagdy Emőke, a Boldogságóra könyvek társszerzője –
A Boldogságóra a szociális intelligenciát, az érzelmi intelligenciát, érzelmi kultúrát neveli, növeli.
Személyiség gazdagító, személyiségnövelő program.
Nemcsak az iskolában a pedagógusok használhatják a gyermekekkel, hanem a szülők is, mely által a szülő-gyermek kapcsolat egészen új értelmet nyerhet. A feladatok által, melyeket együtt létrehoznak, érzelmi erősítés történik. Olyan alapvető dolgokról van szó ebben a programban, amelyek mind az egyedi személyiséget gazdagítják, mind a kapcsolatokat finomítják, tökéletesítik.
Prof. Dr. Bagdy Emőke, a Boldogságóra könyvek társszerzője
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen –
Három éve tartok boldogságórákat, így az idő távlatában tapasztalom annak hatékony és jótékony hatását. Azok a gyerekek, akik részt vesznek ezeken az órákon sokkal magabiztosabbak lettek, kevesebb a konfliktus az osztályokban, jobb a megküzdési stratégiájuk és hatékonyabban tudják, az átmeneteket is átlépni az alsó és a felső tagozatból, illetve a felső tagozatból a középiskolások felé.
Azt tapasztalom, hogy nagyon nyitottak a gyerekek, derűsen fogadják az órákat, jól érzik magukat. Ehhez egy nagyon jó a könyv csomag, amely biztosítja azt, hogy széles körű eszköztárral felvértezve tartsuk az órákat, amely nagyon színvonalas, kreatív, nagyon sokszínű feladatot tartalmaz, melyekben Bagdy Emőke professzor asszony relaxációs technikái is megtalálhatóak.
Tabajdi Éva iskolapszichológus, Debrecen
Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő, Kerékteleki –
A mi iskolánkban most már minden csoportban működik Boldogságóra, nagyon szeretik a gyerekek csinálni és nagyon nagy pozitív hatása van az életükre, az osztály közösség életére is, ezért lenne jó, ha minden iskolában lenne, mert nagyon jó közösség megtartó, illetve összetartó ereje van.
Nagyon jó lenne, ha a szülők is megvásárolnák a munkafüzetet mindenképpen, de akár a kézikönyvet is, mert így tudnák otthon folytatni a gyerekekkel, amit az iskolában elkezdtünk. Nagyon – nagyon hatásos lenne a szülőknél a család összetartására is akár, illetve megtudnák, azt is tapasztalni, hogy mennyivel könnyebb a családban is boldogulni, illetve problémákat megoldani ugyanúgy, mint ahogy az iskolában is a boldogságprogram hatására.
Horváth Gáborné Mák Erzsi tanítónő, Kerékteleki
Szabó Sára tanuló –
„Azt szeretem a boldogságórákban, hogy olyan sok mindent megtanulhatok a szeretetről. Szeretem, hogy megnyílunk mindannyian egymás felé, utána sokkal könnyebb minden, reményt ad nehézségen és minden szomorúságom után is. Olykor minden nehéz és alig várom, hogy boldogságórán megkönnyebbüljek.”
Szabó Sára tanuló
Tóth Áron tanuló –
„Szeretem a Boldogságórákat, mert mindig megoszthatom az érzéseimet.”
Tóth Áron tanuló