iranytu_konyv_3d_4

 

Az Iránytű a boldogsághoz 30+1 napos pozitív fókusz program felépítése

A program négy fontos téma köré épül fel, amelyek magukban foglalják a boldogság összetevőit:

Fedezd fel a Jót a jóban

Az első 14 nap gyakorlatai a pozitív érzelmek megteremtésére, fenntartására és fokozására fókuszálnak. A legfrissebb kutatási eredmények szerint a pozitív érzelmek nemcsak reagálnak az egészségre és a sikerre, hanem meg is teremthetik az egészséget és a sikert. Ez azt jelenti, hogy mikor egy pozitív érzelem elillant, annak a hatása még sokáig érződik. Használd ki a pozitív érzésekben rejlő erőt, ezek a gyakorlatok segíteni fognak.

A Jóra való éber figyelem gyógyító és átalakító ereje abban áll, hogy figyelmed a létezés csodájára és szépségére fókuszál, továbbá minden egyes tudatosított pillanatban a kedvesség és a szeretet kiterjesztésére törekszik.

Fedezd fel a Jót a jövőben

Az agyad arra van programozva, hogy aszerint cselekedjen, ami elvárhatóan történni fog.

A pszichológusok ezt „elváráselméletnek” nevezik. Dr. Marcel Kinsbourne, a New School for Social Research kutatója ezt úgy magyarázza, hogy a várakozásaink agyi mintázatokat hoznak létre, amelyek épp olyan valóságosak, mint azok, amelyeket a megtörtént események formálnak. Ez azt jelenti, hogy egy esemény előzetes elképzelése ugyanazokat a neuronokat aktiválja, mintha tényleg a valóságban zajlana. Mivel az agy előrejelzések alapján cselekszik, ezért nagyon fontos a lehető legjobb jövőt elképzelnünk a magunk számára, hogy ezeknek az elképzeléseknek a tapasztalatára reagáljon. Erről szólnak az 5 napos fedezd fel a Jót a jövőben gyakorlatai.

Fedezd fel a Jót a rosszban

Az agyadat vagy arra használod, hogy negativitást, stresszt, félelmet, bizonytalanságot lásson, vagy arra, hogy a hála, a remény, az optimizmus és az értelemkeresés szemüvegén át szemléld a világot.

Ebben a részben nem arra fog ösztönözni a könyv, hogy becsapd magad, és ne vegyél tudomást a negatív dolgokról, hanem arra szeretne rávezetni, hogy megtaláld a módját, hogyan emelkedhetsz fölül a körülményeken. Akik a legsikeresebben állnak fel a padlóról, nem aszerint értelmezik a helyzetet, hogy mi történt velük, hanem hogy mit hoztak, vagy hozhatnak ki belőle.

Fedezd fel a Jót a kapcsolatokban

A 30+1 napos pozitív fókusz program tudatosan a szeretetkapcsolatok hetével zárul.

A szeretetkapcsolatok hetében olyan módszereket találsz, amellyel erősítheted a kötődésedet embertársaidhoz, újakat teremthetsz, sőt gyógyíthatod azon kapcsolataidat, amelyek sérültek a múltban valamikor.

 

Az elmúlt egy hónap alatt nagyon sokat változtam. Eddig is pozitívan gondolkoztam, de ez a program segített abban, hogy még több mindenben higgyek, még több dologban lássam meg a jót. Nagyon köszönöm, hogy részese lehettem.

Krizsó Anett

Sokat segített a gondolkodásom átformálásában ez a program. A negativitásom csökkent, tudatosan is keresem a jót, a pozitívumot a különféle helyzetekben. Nagyon megnyugtató a meditáció, amit szeretnék is még gyakorolni, a mindennapi életem részévé tenni.

Mikóné Győri Mariann

Kiegyensúlyozottabb lett a légkör a családban. Könnyebben találom meg a jót az életben, a különböző helyzetekben.

Szilágyi Noémi

Nagyon sok megerősítést adott, amikor nehezebb helyzetbe kerültem. Könnyebben átvészeltem.

Dohajov Jánosné Hajni

Mit kapsz meg közel 400 oldalon a könyvből?

A könyvben ismertetett módszerek a pozitív pszichológia, a neurológia és a meditatív szemlélődés ötvözetei.

közérthető elméleti hátteret

elgondolkodtató kutatási eredményeket

egy 30 napos kidolgozott boldogság stratégiát

útmutatót a program elvégzéséhez

30 meditációt lépésről lépésre leírva

a hétköznapokba beilleszthető gyakorlatokat 30 témában

minden napra ellenőrző listát

működő példákat

lépésről lépésre magyarázatokat

sok-sok ötletet

inspiráló idézeteket

tesztcsoport visszajelzéseit minden naphoz


Lapozz bele a könyvbe!

Iránytű a BOLDOGSÁGHOZ könyv termékről 4 értékelés

  1. Krizsó Zsanett

    Az elmúlt egy hónap alatt nagyon sokat változtam. Eddig is pozitívan gondolkoztam, de ez a program segített abban, hogy még több mindenben higgyek, még több dologban lássam meg a jót. Nagyon köszönöm, hogy részese lehettem.

  2. Mikóné Győri Mariann

    Sokat segített a gondolkodásom átformálásában ez a program. A negativitásom csökkent, tudatosan is keresem a jót, a pozitívumot a különféle helyzetekben. Nagyon megnyugtató a meditáció, amit szeretnék is még gyakorolni, a mindennapi életem részévé tenni.

  3. Szilágyi Noémi

    Kiegyensúlyozottabb lett a légkör a családban. Könnyebben találom meg a jót az életben, a különböző helyzetekben.

  4. Dohajov Jánosné Hajni

    Nagyon sok megerősítést adott, amikor nehezebb helyzetbe kerültem. Könnyebben átvészeltem.

Mondd el a véleményed

Your email address will not be published. Required fields are marked