Szívmanó – Érzelmi intelligenciát fejlesztő kártyajáték
A magas érzelmi intelligenciájú gyerekek hatékonyabbak a konfliktusok kezelésében, mentálisan egészségesebbek, boldogabbak, kiegyensúlyozottabbak, ezen kívül jobban teljesítenek az iskolában és az élet más területein is. A Szívmanó érzelmi intelligenciát fejlesztő kártyajáték kiváló eszköz arra, hogy a gyerekek megtanulják, hogyan fejezzék ki és hogyan kezeljék érzelmeiket, miközben mások érzéseit is tiszteletben tartják. A kártyajáték használata segít a gyerekeknek, hogy megnyugodjanak nehéz érzelmi helyzetekben, mint például szomorúság vagy düh esetén, és játékos módon tanulhatnak meg egészséges megküzdési stratégiákat. Ezáltal jobban boldogulnak kihívásokkal teli körülmények között, fejlődnek társas kapcsolataik, és mélyebb barátságokat alakíthatnak ki. Fedezzétek fel együtt a Szívmanó kártyajáték segítségével az érzelemszabályozás varázslatos világát!
Pozitivity társasjáték
A pozitív gondolkodás társasjátéka, mely kikapcsol, fejleszt, összehoz!
- Segíti a gyermekek és felnőttek személyiségfejlődését,
- javítja a társ- és csoportismereti folyamatokat,
- hozzájárul a pozitív énkép kialakulásához,
- az erősségekre irányítja a figyelmet,
- erősíti az önbizalmat.
A P O Z I T I V I T Y társasjáték a gyermekek és felnőttek személyiségfejlődését, valamint a társ- és csoportismereti folyamatokat segíti. Hozzájárul a pozitív énkép kialakulásához, erősíti az önbizalmat, és az erősségekre irányítja a figyelmet.
Több mint 20.000 eladott példány!
Szalontay Lukácsné –
Nagyon jó volt a gyerekeket látni, hogy élvezték, belefeledkeztek a játékba. Megunhatatlan volt. Örültem, mert még a tanítási szünetben is játszották volna. Szuper, hogy a telefon nyomogatást is legyőzte!”
Szalontay Lukácsné
Papp István –
„Óriási. Már több családtag is beszerezte, miután kipróbálták nálunk. Jó hangulatot teremt a családban, abszolút fejleszti a családi légkört”
Papp István
Gerecs Bernadett –
„Már az első kipróbálás során jobban megnyíltak a diákok. Könnyebben beszéltek önmagukról, és az érzéseikről. Ami nagyon fontos, hogy a játékot mindig az adott csoporthoz kell igazítani”
Gerecs Bernadett
Czigány Teréz –
„A lányom kapta a születésnapjára, hogy ki bírja beszélni magából a problémáit, és pozitívabban tudja szemlélni. Észrevettem, hogy elkezdte alkalmazni a pozitiv gondolkodást. Pszichológusok is tudják alkalmazni a nehezen megnyíló gyermekeknél”
Czigány Teréz
Pintér Szilvia –
„Tanár vagyok, és az órákon nagy hasznát tudom venni. Beszélgetésindító, közösségépítő ereje van. A gyerekek nagyon szeretnek vele játszani. Megtanít magunkról beszélni”
Pintér Szilvia
Fenyves Angelika Sípos Utcai Óvoda, Debrecen –
A Szívmanó kártyajátékot a gyermekek nagy érdeklődéssel fogadták. A grafika, a kis képek a gyermekeknek is nagyon tetszettek. A közös játék során jól motiváltak voltak: csoportosítottuk a pozitív- és negatív érzelmeket, próbáltuk azokat kifejezni mimikával, testtartással. A beszélgetések alkalmával a gyermekek szívesen beszéltek saját érzéseikről, meglepő módon főként a negatív érzésekről.
Újból megerősítést kaptunk arra, mennyire időszerű az érzelmi intelligencia fejlesztése.
A Szívmanó kártyajátékot szívből ajánlom a pedagógusoknak és a szülőknek egyaránt, mivel nagyszerű lehetőséget kínál a gyermeki személyiségfejlesztéséhez – ezen belül az érzelmi intelligencia fejlesztéséhez. Maximálisan segíti az érzelmek azonosítását, differenciálását, kifejezését játékos keretek között – észrevétlenül.
Fenyves Angelika
Sípos Utcai Óvoda, Debrecen
Fervágnerné Sándor Andrea Csömöri Nefelejcs Művészeti Óvoda –
Az óvodai vegyes életkorú csoportomban használtam a kártyát. A játék alatt vidámság, motiváltság volt végig jelen, mert nagyon kíváncsiak voltak, mit rejt a következő kártya. A képek és megkezdett mondatok folyamatos beszélgetésre ösztönözték a résztvevőket, szívesen meséltek élményeket, történéseket, tapasztalatokat, érzéseket. A negatív érzelmek közül sokat a hála erejével át tudtunk formálni kellemes, jó érzelmekké. A gyerekeket arra ösztönözte a játék, hogy figyeljenek egymásra, meghallgassák társaikat, hozzá tegyenek tapasztalataikhoz, néha a képzelet szárnyán megfogalmazódtak kívánságaik is. A három féle kártyatömb, több játéklehetőséget rejt, így mindig motiválható a gyerekek részvétele. Nincsenek erőltetett megkötések, mindig van választási lehetőség. Nem volt még eddig olyan kártyajáték a kezemben, ami annyire fokozta volna a jókedvet, és ami intenzív beszélgetésre ösztönözte volna a gyerekeket. Hálás köszönetem a Szívmanó kártyáért!
Fervágnerné Sándor Andrea
Csömöri Nefelejcs Művészeti Óvoda
Berencsi-Eke Csilla Maglódi Vermesy Péter Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola –
Ez a játék segít megismerni az érzéseket. A gyerek még nagyon nehezen azonosítják az érzelmeiket, de Szívmanó bájos arca közelebb hozza hozzájuk. Többen a játék során saját magukra ismertek, és még a csöndesebb tanulók is képesek voltak kapcsolódni a saját érzéseikhez.
„Egyszerűen csak jó vele játszani.” (Máté)
„Ez volt a legjobb óra!” (Médi)
Berencsi-Eke Csilla
Maglódi Vermesy Péter Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola