Ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek)
Tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, rendelés-, kiszállítás folyamatáról. Panaszok, kérések kezelése.
Selejtezési ügyintézés
Garanciális ügyintézés
Adminisztráció
Kapcsolattartás alvállalkozókkal és társosztályokkal (marketing, értékesítés)
Készletfigyelés, készletkezelés
Termékadatlapok, termékparaméterek kezelése
Online termékek értékesítéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok
Ügyféladatbázisok karbantartása
Elvárt képességek:
Ügyfélközpontú gondolkodásmód
Jó kommunikációs készség írásban és szóban
Erős digitális készségek
Jó problémamegoldó képesség
Precíz munkavégzés
Számítógép felhasználói ismeretek (Excel, World)
Érettségi vagy annál magasabb iskolai végzettség
Kreatív gondolkodásmód
Akarsz tanulni és új dolgokkal foglalkozni
Tudsz önállóan is dolgozni, de jó csapatjátékos is vagy
Középfokú angol nyelvismeret
Előnyt jelent:
Releváns tapasztalat ügyfélkapcsolati, webáruházas területen
Webes alapú adminisztrációs rendszerekben szerzett gyakorlati ismeret
Az angol mellett további nyelvek (német, román, francia) legalább alapszintű ismerete
Amit kínálunk:
Versenyképes fizetés
Változatos feladatok
Őszinte, támogató csapat és munkatársak
Hosszútávú munkalehetőség
Munkavégzés helye:
A kiadó zuglói irodája.
Szükséges végzettség, tapasztalat:
1-3 év szakmai tapasztalat
Középiskola
Angol (Alapfok/társalgási szint)
Jelentkezés módja:
A jelentkezéshez fényképes önéletrajzot, motivációs levelet és referenciákat várunk az allas@mentalfocus.hu e-mail-címre. Jelentkezési határidő február 28.
A motivációs levélbe kérjük írd meg:
Miért te lennél az ideális jelölt?
Ismered a Mental Focus kiadó kiadványait? Mi a véleményed rólunk?
Most éppen mivel foglalkozol, és miért váltanál?
Mikor tudnál kezdeni?
Mennyi a nettó fizetési igényed?
Meghívunk egy online interjúra.
Próba feladatot küldünk neked.
Utolsó lépésként pedig egy újabb interjúra hívunk az irodánkba, hogy személyesen is megismerkedhessünk.